Selecteer een pagina

De overeenkomst tussen een keuken en een digitaal magazine.

Eerder kon je al lezen over mijn zoektocht naar een ander huis. Ik had een wensenlijst die alsmaar groter werd. Toch draaide de keuze voor een nieuw thuis maar om één ding: mijn ideale keuken moest erin passen. Want als ik iets had geleerd van mijn vorige adressen, was het hoe je een keuken niet moet indelen. Voor een ideale ‘flow’ heb je antwoorden nodig op de vraag: “Wat komt waar het beste tot zijn recht?” Daar heb ik goed en lang over nagedacht. En zo werd mijn wensenlijst voor de indeling van de keuken net zo lang als de Chinese muur. Bovenaan mijn wensenlijst stond een kookeiland. Eén met uitzicht, want ik wilde tijdens het koken door minstens twee ramen naar buiten kijken, niet tegen een blinde muur. Het kookeiland moest minstens twee zitplekken hebben. De keuken moest ruimte hebben voor twee ovens. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de koffie- en theefaciliteiten! Bij het zoeken naar het huis waar dit allemaal in past, kwam ik er snel achter dat mijn wensenlijst nogal apart bleek. Niet voor mij, maar wel voor de meeste huizenontwerpers. Als het aan hen ligt, hebben we allemaal de koelkast en de vaatwasser op dezelfde plek staan. Dat deden we in de vorige eeuw misschien zo, maar nu toch niet meer? 

Laten we met onze tijd meegaan en nieuwe, andere manieren bedenken.

Bijvoorbeeld om onze doelgroep te benaderen. Een digitaal magazine is daar heel geschikt voor. Er komt geen papier meer aan te pas en je leest het in de volgorde die jou aanspreekt. Veranderen de prijzen ieder jaar? Wil je er nieuwe foto’s in? Een digitaal magazine biedt ruimte voor al je ideeën. Durf net zo anders en vernieuwend te zijn als je doelgroep. Daar worden je lezers blij van. Net zo blij als ik ben met het uitzicht vanuit mijn nieuwe keuken.

——-

In drie eenvoudige stappen naar een digitaal magazine: 
THINK | CREATE |  IMPROVE

Heb je nog geen digitaal magazine? Tijd voor actie!

Zullen we een kop koffie of thee drinken? 
Dan vertel ik je er alles over.